*dostępny w trzech wersjach o skoku 85 mm, 100 mm i 130 mm *amortyzacja: sprężyna powietrzna * regulacja tłumienia odbicia o bardzo szerokim zakresie *system blokady DYNAMIC LOCKOUT SYSTEM (DLO), który mimo włączonej blokady utrzymuje niewielki SAG w celu zapewnienia lepszej trakcji koła w porównaniu z tradycyjnym systemem lockout *za dopłatą dostępna wersja z manetką na kierownice *wszystkie pokrętła regulacyjne wykonane z wysokiej jakości aluminium *górne golenie o średnicy 32 mm, anodowane w celu zapobiegania zarysowaniom *magnezowe golenie dolne wykonane technologią DOUBLE ARCH DESIGN (DAD) gwarantujące doskonałą sztywność widelca *korona widelca wykonana z najwyższej klasy,kutego na zimno aluminium 6082 T6 *haki koła wykonane w technologii SAFETY DROP OUT (SDO) *osłony antykorozyjne CORROSION PROTECTORS w miejscu mocowania hamulca tarczowego oraz osi koła *adapter hamulca w międzynarodowym standardzie (IS) lub mocowanie FIRM TECH pod hamulce szczękowe Magura *maksymalna dopuszczalna średnica tarczy hamulcowej 210 mm!!! *waga odpowiednio 1655 gram,1695 gram-100mm,1710 gram-130mm
nazwa firmy: Polsport
adres firmy: ul. Jagodowa 15, 42-200 Częstochowa
telefon / fax: T. (034) 366-04-56 / F. (034) 366-04-56
internet: www.pol-sport.com;
e-mail: biuro@pol-sport.com